суботу, 24 грудня 2011 р.

Де взяти контент для сайту або метод де Боно

Багато замовників задаються питанням «Де взяти контент для сайту?» або«Як наповнити сайт контентом?» . Якщо немає можливості купити статті для сайту або замовити статті для сайту індивідуально, то контент для сайту замовник може створити самостійно. Як же це зробити?
Щоб наповнити сайт контентом, необхідно врахувати безліч особливостей і нюансів написання текстів для веб і при цьому не забути про те, що тексти повинні бути цікавими і корисними для відвідувачів сайту, повинні виконувати поставлені завдання. Приміром, контент для сайту комерційної організації повинен виконувати інформаційну, «продавальну», іміджеву функції.

Отже, якщо замовник прийняв рішення наповнити сайт контентом самостійно, то, створюючи контент для сайту, він може застосовувати спеціальні методики, які допоможуть отримати дійсно хороший результат. Одна з таких методик - це методика «шести думаючих капелюхів» або методика де Боно .
Створюючи контент для сайту з допомогою цієї методики, замовник самостійно може розглянути проблему («Як написати ефективний текст, що продає, для мого сайту?") і знайти шляхи її вирішення. В основі методики лежить ідея паралельного мислення : одна людина або група людей розглядають проблему з різних чітко визначених позицій. У результаті погляд на проблему виходить комплексним, а її рішення - більш раціональними.
У методі де Боно використовується шість уявних капелюхів : білий, червоний, чорний, жовтий, зелений, блакитний. Кожній з цих капелюхів відповідає свій тип мислення. Білий капелюх«надівається», коли необхідно виділити факти. Білий капелюх дозволяє побачити тільки основну інформацію, без «лушпиння». На цьому етапі головними є логіка та аналіз.
Наступний капелюх - червоний . Яке враження контент для сайту повинен зробити на його відвідувачів? Чи повинен він викликати захоплення і наснагу, радість і усмішку або ж повинен нагадати про серйозність, важливість і фундаментальність описуваної проблеми? На ці питання треба відповідати, надівши червоний капелюх. Панують емоції та інтуїція.
Чорний капелюх дозволяє окинути критичним поглядом контент для сайту. Які є недоліки? Чого не вистачає? Чи є невідповідності та неточності? У чорному капелюсі можна відповісти на ці питання раніше, ніж на них для себе знайдуть відповіді відвідувачі сайту. Нещадна критика - ось основне правило чорного капелюху.
Жовтий капелюх такий ж яскравий і життєрадісний, як сонце. У ньому можна побачити всі переваги та позитивні якості створюваного контенту. Жовтий капелюх дозволяє не "застрявати" на недоліках, а рухатися вперед.
Зелений капелюх пропонує для контенту сайту нові ідеї. Одягнувши зелений капелюх, можна не замислюватися про доцільність ідей, що генеруються. Для зеленого капелюху є тільки політ фантазії і свобода думки - інші капелюхи допоможуть знайти з усіх ідей найефективніші.
Блакитний (синій) капелюх бере на себе управління. Він збирає воєдино всі шматочки мозаїки, дозволяє систематизувати отримані в процесі «спілкування» з іншими капелюхами дані.
Використовуючи описаний метод де Боно, контент для сайту замовник може створити самостійно, без додаткових фінансових витрат. Однак проходження всіх шести етапів методу потребує досить багато часу і зусиль , які не завжди замовник може виділити, займаючись своєю основною діяльністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар