середу, 21 грудня 2011 р.

Зображення

Копірайтери працюють в сфері друкованої реклами, яка поряд з рекламою телевізійної, є дуже важливим видом реклами, тому що величезна частина телеглядачів сьогодні перекочувала в інтернет. І сьогодні по бюджету ми можемо оцінити обсяги замовний реклами для телебачення і для інтернету.Але колись все починалося саме з реклами друкованого формату, від якої пішли і інші форми реклами. Відмінною особливістю цієї реклами є знаковість, яка є основою так для радіореклами, так і для телевізійної рекламної продукції.Основною ж статтею витрат рекламних бюджетів була і залишається саме друкована реклама. Так що, панове копірайтери, ми з Вами добре влаштувалися. Ось тільки потрібно працювати, а не чекати, поки почне щось падати з неба. Про життя потрібно знати не з чуток, хоча завжди корисно почитати блог про життя. Життя треба проживати, а не
тільки прочитувати. От і я пишу, а Вам потрібно прочитавши застосувати ці знаючи, тільки тоді вони стануть Вашим досвідом.Хочу кілька слів сказати про важливість вербальної мови для друкованої реклами, як для реклами взагалі, загалом-то. Адже саме цим вербальним знакам ключові рекламні моменти доосмисліваются глядачами і читачами.Рекламні зображення сильно привертають увагу потенційного споживача і є часом ключовими моментами рекламної компанії. У друкованій продукції - статтях, постах або рекламних оголошеннях не завжди можна розмістити картинку, або фотографію, але важливо пам'ятати про велику силу впливу зображення. Тому варто використовувати такі при будь-якій можливості. При цьому дуже важливо не просто вставити картинку, яка Вам сподобалася, а зайнятися серйозним підбором такої, щоб потрапити в саму точку. Часом вибирати зображення доводиться довше, ніж писати саму статтю І це теж, певною мірою, мистецтво, про який далі ми будемо говорити докладніше. До речі, добре, якщо Ви ще і фотограф. Це великий бонус до Вашої копірайтерського професії.

Немає коментарів:

Дописати коментар