середа, 21 грудня 2011 р.

ОРТ

У ОРТ (основний рекламний текст) повинна розвиватися аргументація, яка є доказом істинності заголовка, який прочитали споживачі. Аргументувати можна різними варіантами, які залежать від Вашого бажання і винятковості, від раціональності і, певною мірою емоційності, від знакової природи аргументації, в кінці кінців. Якщо, приміром, Вам потрібно прорекламувати новини Севастополя липня 2012, то Вам потрібно добре потрудитися, щоб переконати народ читати новини, які відбудуться тільки через півроку.
Потім, ще однією важливою характеристикою щодо основного рекламного тексту, є зв'язок з комунікативною стратегією, на базі якої, цей самий текст, будується. Ми розрізняємо кілька основних комунікативних моделей, основними з яких є наступні:
1. Модель, так званої, перевернутої піраміди. Це коли найважливіші та вагомі аргументи наводяться відразу ж, на початку тексту, а потім уже слід вся інша аргументація з вбивання значущості.
2. Реклама порівняльна. Тут зіставляються родинні подання з тією метою, щоб пояснити одне за допомогою іншого.
3. Реклама драматизированная. Основною характеристикою такої реклами є наявність якогось конфлікту і, відповідно, його подолання.
4. Реклама інструктуються. У такій моделі подачі інформації, рекламна аргументація подається у формі інструктажу.
5. Реклама - діалог. Тут все зрозуміло - звернення до споживача представляється у вигляді діалогу з ним.
6. Реклама з участю великих і відомих людей. У такій формі, рекламу подають відомі особистості, які, використовуючи своя авторитет, заявляють про користь конкретного товару або послуги.
7. Реклама з невідомими людьми. Тут, як кажуть, «прості смертні» розповідають про свої досліди придбання певних товарів.
8. Реклама - загадка. У такій формі реклами, основний рекламний текст подається у формі питання, вірніше, починається з нього.
9. Реклама параграфная. Це коли основний рекламний текст дуже довгий, то його розбивають на параграфи, для кращої подачі та якісної віддачі.
10. Реклама без тексту. Буває й така реклама, коли тексту зовсім немає, або ж складається він, буквально з одного - двох пропозицій.

Немає коментарів:

Дописати коментар