четвер, 22 грудня 2011 р.

Робоче місце копірайтера

Ось рік тому я б написав статтю на тему робоче місце копірайтера, але так як я таким більше ніби як не є, довелося змінити назву. Хоча в принципі, ніякої різниці, блогер ви, або копірайтер, або просто людина, що довгий час проводить за комп'ютером. У кожному разі я зараз говорю про людину, яка проводить багато часу в мережі, або просто за комп'ютером. Такі дрібниці як необхідність систематичного відпочинку, я повторювати не буду, а хочу звернути вашу увагу на робочий стіл. Це не той робочий стіл, який екран, а той, за яким ви працюєте.

Він повинен бути просторий і зручний, але найголовніше, він повинен бути тільки вашим. І ніякої косметики і гребінців, а вже тим більше праски на ньому не повинно бути. Нехай ті, хто живе з вами, зрозуміють, що ви не просто чіпляєтеся, а вимагаєте до себе уваги, тому що робота з ведення блогу, це теж дуже обтяжлива заняття, вже я-то знаю. Але найголовніше, це бажано вибити собі окрему, хоч і невелику, кімнату, щоб побутової шум у будинку не заважав вам працювати. Тільки в спокійній обстановці можна нормально працювати і писати статті в свій блог.
Особисто у мене теж була пробема з цим, поки я не придбав ноутбук. Другий крок, який я зробив, це висновок стаціонарного комп'ютера зі своєї кімнати, знову ж таки, щоб мені не заважали. Довелося провести мережу між двома комп'ютерами з двох причин - по-перше, на старому комп'ютері залишилося багато інформації, перекачати яку практично нереально, а по-друге, і на другий комп'ютер потрібен Інтернет і мережевий доступ до принтера. Довелося освоювати побудова мережі, і хоч деколи виникають проблеми, я досить швидко відновлюю проблеми мережі. І все тому, що я знаю 5 кроків для перевірки працездатності мережі, якими і користуюся в разі чого. Поки що проблем не було - мережа у мене вдома вже зросла до трьох робочих станцій, і плюс один мережевий принтер на всіх. Але найголовніше, що побудова такої мережі дозволило мені повністю звільнити одну кімнату в будинку. Тепер я називаю її кімнатою блогера. Сподіваюся, комусь сподобається мій вихід з положення, але повірте, дуже зручно, коли в тебе окремий кабінет у будинку.

Немає коментарів:

Дописати коментар