середа, 21 грудня 2011 р.

Серія відвертостей копірайтерів

Як ви вже помітили, на блозі з'явилися десять оповідань блогерів про себе. Це я назвав одкровеннями копірайтерів. Почитавши ці статті, стає зрозуміло, що у кожного з них свій шлях, яким вони прийшли до копірайтингу. Не у всіх справу йшло гладко, але радує те, що жоден з них не нарікає, а всі готові працювати і далі в даному напрямку. Що це дає мені, як блогеру, і копірайтеру даної біржі?

По-перше, це звичайно контент унікальний. У їх статтях немає жодного посилання вихідної, бо по теорії розбавлення блогів, як я сам це назвав, необхідно, щоб на блозі були і чисті статті теж. Але це так би мовити попутно, бо, в принципі, можна було б просто замовити статті на тему копірайтинг, а не просити людей розповідати про себе.
А ось тепер і друге - це долі в історіях. Друзі, мені дійсно було цікаво читати ваші одкровення, бо за ними криється людина, а Нік на біржі - це всього лише кілька букв, які не можуть відображати характеру людини, а вже тим більше, його долі.
Інтернет сьогодні це такі можливості широкі, і копірайтери, це та частина людей, які намагаються більш повно використовувати ці можливості. Сьогодні в мережі можна не тільки копірайтингом займатися, але навіть здійснювати будь-які покупки, або замовити тамаду на свято. Якщо вам потрібен ведучий на весілля Харків та інші міста пропонують ці послуги на багатьох сайтах Інтернету.
А ось на цьому блозі постійний ведучий свята, це автор блогу, і ви завжди читаєте мої статті.
Ось задумався я над цим, і подумав, що непогано було б, якби колеги мої написали про себе. І ось результат готовий - почитайте, вам повинно сподобатися. Може не всі розповіді, але якийсь точно сподобається.

Немає коментарів:

Дописати коментар