середа, 21 грудня 2011 р.

Критерії тексту для сайту

Уявімо собі інтернет без контенту. Страшне і непривабливе видовище, чи не так? Адже крім того, що наші сайти мають просунутим дизайном, потужними двигунами, і на них закуплено посилання, все це буде порожнім і безликим без контенту.
Для кожного сайту написання статей необхідно, як повітря людині. Розглянемо з вами основні критерії того, що кожен з нас може назвати хорошим контентом, якісним.



По-перше, статті повинні бути адекватними. Ми винесли саме цей пункт на перше місце, тому що адекватність матеріалу, як кажуть, завжди в ціні. Адекватний матеріал, це стаття, в якій зібрано інформацію, подано факти, роздуми, висновки, таким чином, що не створюється враження, що все це писав робот.
По-друге, статті повинні бути унікальними. У даному випадку мова йде про те, щоб спеціалізовані програми, не могли ловити цю статтю на плагіаті. Це важливо з точки зору просування в пошукових системах, важливо, тому що боти «люблять», і набагато краще реагують на унікальний матеріал. Тобто така стаття завжди, гарантовано буде швидше індексуватися. А значить, все це зіграє свою роль в майбутньому.
По-третє, стаття повинна бути написана якісно. Це досить абстрактне поняття - «якісна стаття», найближче за змістом можна підвести її під термін адекватна. Тобто, у статті не повинно бути відвертого марення, інформація повинна бути перевіреною і достовірною, повинна дотримуватися пунктуація і стилістика російської літературної мови.
Це стосується абсолютно всіх текстів, що розміщуються на сайті. Наприклад, якщо потрібно написання рекламних статей для сайту, то в них застосовуються такі ж загальні принципи, тільки зі знижкою на те, що загальна суть статті завжди спрямована на рекламу певного товару, або виду послуг.
Тепер, коли загальні принципи ми розібрали, зупинимося на тому, що необхідно сайту, з точки зору контенту.
Отже, це копірайт, тип статей, які завжди цінуються в силу своєї унікальності та авторського тексту. Рерайт, уникализировать статті, які необхідні для наповнення сайту контентом, SEO-тексти, статті, які мають важливість для просування сайту по ключових запитах. Тут же і рекламні статті, які можна розміщує на інших ресурсу, просуваючи інформацію про себе, тобто займатися рекламою.

Немає коментарів:

Дописати коментар